Marketing met de juiste hamer, schoffel of koksmes!

0
369

Wat hebben marketing, een koksmes, hamer en schoffel met elkaar te maken?

Het gaat hier niet om marketing in combinatie met deze gereedschappen en tools. Het gaat erom, om de juiste tools te gebruiken in je bedrijf om hiermee resultaat te gebruiken. Een goede timmerman kan niet zonder een goede hamer en scherpe bijtel of zaag. Een kok kan niet zonder zijn koksmes en de juiste potten en pannen. De tuinman is natuurlijk werkeloos zonder zijn schoffel, schop en hark. Het is belangrijk om de juiste tools te hebben.

Een persoonlijke ervaring!

Vorige week moest ik de buitenkraan vervangen. De kraan lekte als een gek. Aangezien ik een hekel heb aan verspilling heb ik snel een nieuwe kraan gekocht. Normaal kun je de kraan er zo afdraaien en de nieuwe er weer op zetten. De kraan knapte echter af, doordat hij al een gaatje had aan de onderkant. De juiste tools ontbraken me en door wat grover geweld toe te passen ben ik erin geslaagd om de kraan er toch uit te krijgen. Gelukkig was er niets kapot in de leiding en kon ik de nieuwe kraan er zonder moeite weer opdraaien. Toch baalde ik, dat ik niet de juiste tangen en tools in huis had!

Marketing moet je met de juiste tools doen! – Peter Kokkeler  –

Lees meer op Linkedin en klik hier! 

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here