30-Day Challenge

0
127
klanten challenge

Werk tijdens je Setback aan een ijzersterke Comeback

De Lockdown duwt je uit je comfortzone. Herken je dit?

–        Je stuurt minder facturen

–        Fysiek klantcontact is moeilijker.

–        Je kwartaalplan kan in de prullenbak.

–        Je hebt meer last van twijfels, en soms is je focus en daadkracht even weg.

–        Je mist inspiratie van gelijkgestemden.

Hoe krijg je je focus, passie, energie en daadkracht terug?

Veer terug na de 1e klap. Kanaliseer twijfels in creativiteit en daadkracht.

Want jij hebt nú al alle kwaliteiten, talenten en kracht om je grootste uitdagingen te overwinnen. 

Maar, hoe haal je eruit wat erin zit?

Samen Sterker

Focus vanuit je Purpose op je ideale klanten: How can you serve you even better?

Werk samen een groep enthousiaste ondernemers en zelfstandige professionals tijdens de luwte aan een sterke comeback.

Werk aan je positionering: kom in de picture, tussen de oren en in het hart van je ideale klanten.

Hoe ga je jouw Ideale Klanten nóg beter of anders bedienen, vanuit jouw Purpose?

Verzilver jouw unieke meerwaarde, talenten, en passie: Win het hart van je ideale klant.

Werk samen aan jouw 30-Day Challenge

In een Creatieve Lab met online-training, E-Learning en MasterMind meetings.

Versterk je mindset en gedrag die cruciaal zijn om het hart van je ideale klanten te winnen.

Hoe gaan we te werk?

Week 0. Nul-meting

–          Online zelfanalyse: persoonlijke sterktes en groeikansen

–          Feedback van klanten en partners

–          Doelen 30-day Challenge

Week 1. Focus: ideale klant en doelen

–          Welke ideale klanten ga je bedienen?

–          Welke financiële doelen ga je halen?

–          Wat is je purpose: how do you serve?

Week 2. Creativiteit & inspiratie

–          MasterMind meeting

–          Versie 1.0 van je onweerstaanbaar Propositie

–          Low-entry aanbod als kennismaking

Week 3. Test je Propositie en aanbod

–          Profilering: win het hart van je klanten

–          Welke problemen los je op, welke unieke meerwaarde lever je?

–          Onweerstaanbaar aanbod 2.0 als kennismaking

 Week 4. Tweak je aanbod

–          Verzamel feedback

–          Tweak je aanbod

Extra’s

–          E-Learning: versterk je gedrag om élke dag Positief Optimistisch en Empowered te zijn

–          Zelfmanagement: train jezelf en maak een omslag in Denken, Durven en Doen

Investering

–          Één kopje koffie per dag

–          50% bedrag gaat naar De Voedselbank

Meer info? https://essentialbi.nl/30-day-challenge/

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here