Bovenop de zorgen over de welvaart, zijn merken over de hele wereld geobsedeerd door hoe (COVID-19) de webactiviteiten zal beïnvloeden als alles klaar is. Online zaken, B2B, B2C en echte merken die het equivalent zijn, voelen voor het grootste deel de impact van Covid op hun bedrijf op de een of andere manier.
In dit artikel hebben we al uw beeldbehoeften verzameld om Covid en elektronisch zakendoen te overwegen, evenals hoe u de klap kunt verminderen. Blijf terugkomen op dit bericht, want updates over Covid en online zakendoen komen eindeloos binnen. We zullen tijdens de pandemie heroplevingen toevoegen om u van alles bewust te houden.
Online media bevorderen subtiliteiten + ontwerpen ondanks COVID-19
Ongeveer de helft van de volwassenen gebruikte aan het begin van de pandemie meer online media, met sterke uitbreidingen op het gebied van verantwoordelijkheid op Facebook, Instagram en Snapchat. In de VS volwassen online mediaklanten verbruikten in 2020 consistent 7 minuten extra via elektronische media dan in 2019 – allemaal op 82 minuten. De pre-pandemische maatregel was 76 minuten, wat een toename van 0 jaar op jaar zou zijn geweest.
De meeste losse verenigingen zullen hun expansie in 2020 niet bijhouden; zo’n energie is gewoon niet legitiem. De verbeteringspercentages zullen in 2021 beginnen te normaliseren, maar klanten zullen meer energie in online media blijven steken dan vóór de pandemie.
Hoogstwaarschijnlijk was de verbetering van TikTok de beste roes voor het universum van online media een jaar eerder. Snapchat en Instagram zagen in 2020 een immateriële verbetering van de klant, maar de invasie van TikTok-klanten liep over van 17,3% naar 31,1%. TikTok is een opmerkelijke techniek om de relatie te versterken met kopers die meer op het internet zoeken naar iets om verbinding te maken, net als hen verplaatsen.
Er zijn ook veel verschillende webshops welke floreren bij de coronacrisis. Denk aan de shops die mensen helpen om hun huis mooier te maken, zoals een wandkleed shop. Ook zitten mensen meer achter hun scherm en de monitorbrillen gaan ook veel meer over de digitale toonbank.
Bron: https://www.roirevolution.com/blog/2021/02/coronavirus-and-ecommerce/